piątek, 27 lipca 2012

Recenzja płynu do demakijażu i mydła z Ziaji

Cześć kochane dziewczyny i chłopaki ! :) Dziś przygotowałam dla Was recenzję 
dwóch produktów naszej polskiej firmy Ziaja. 



Dwufazowy płyn do demakijażu, Ziaja - płynu używam jakoś od miesiąca i zużycie jest takie jak na zdjęciu. Moim zdaniem trochę duże, być może się mylę. Producent obiecuje nam szybkie i dokładne usuwanie makijażu oraz wspomina o braku tłustej warstwy wokół oczu. Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Z cieniami na powiekach - owszem, radzi sobie całkiem nieźle. Niestety z tuszem niebardzo.. Muszę długo pocierać wacikiem i wyczyniać nim różne akrobacje, by dokładnie zmyć tusz, co jest oczywiście mało komfortowe dla naszych oczu. To samo jest z podkładem. Również nie potrafi usunąć go tak dokładnie, jakbyśmy chcieli ( nie żebym nakładała tonę na twarz ). Oprócz tego, ma oczywiście swoje plusy. Ładne opakowanie, konsystencja w sam raz, jest bezzapachowy i bardzo tani - za 120ml produktu płacimy jedyne 6 zł. Dostępny w hipermarketach (widziałam w tesco kiedyś) i drogeriach. 

Mydło pod prysznic Blubel - na różowo "żurawina i poziomka", Ziaja - bardzo dobry produkt za małe pieniądze. Zapach jest po prostu przecudowny, mam ochotę się zjeść podczas kąpieli ! Zapach świeżych owoców pozwala nam w kilka sekund doprowadzić nasze ciało do stanu orzeźwienia i relaksu. Dobrze się pieni, opakowanie jest w porządku (widziałam jak niektórym się ono marszczy, u mnie tego nie ma), konsystencja jest w sam raz - nie za gęsta, nie za rzadka. Co więcej o nim pisać.. Zwykły żel, który jak dla mnie ma po prostu myć, ładnie się pienić i oczywiście ślicznie pachnieć. To mydło wszystkie moje wymagania spełnia. 
Cena : 7 zł za 500 ml

Miał ktoś z Was te produkty ? Co o nich sądzicie ? Lubicie firmę Ziaja ? 
Piszcie w komentarzach, jestem bardzo ciekawa :) 


Pozdrawiam, Charlotte

5 komentarzy:

  1. Generalnie Ziaję bardzo lubię :) szczególnie ich kremy do rąk!
    Co do płynu do demakijażu zgadzam się z Toba w 100%. Z cieniami radzi sobie ok, ale z tuszem slabiutko. Dlatego moja przygoda z tym płynem zakończyła się na jeden buteleczce.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie pisałam Ci, że u mnie na blogu pokazuje się jak Ty dodasz jakąś nową notkę (zobacz u mnie w blogach, które oglądam), ale ja nie pokazuje się u Ciebie jako "obserwator". Coś mi się tutaj popsuło... Dzisiaj wieczorkiem przysiądę do tego i spróbuję rozpracować problem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dałaś prywatnie a nie publicznie ? Sama nie wiem. Ale ważne jest dla mnie to, że do mnie wpadasz :)

      Usuń
  3. Nie miałam, choć ziaję lubię :) Czaiłam się na ten płyn, lecz gdy kupowałam nowy nigdy go nie było, ale po Twojej recenzji nie żałuję :) Polecam dwufazowy płyn do demakijażu z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy wiesz. Niektórzy na Wizażu sobie chwalą, więc możesz kiedyś kupić na próbę. Właśnie się zastanawiam nad dwufazową Niveą albo Garnierem ;>

      Usuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety