wtorek, 10 lipca 2012

Powitanie :)

Cześć kochane dziewczyny i chłopaki ! :)
Postanowiłam założyć bloga, gdyż bardzo często oglądam Wasze recenzje w sieci czy to na YT czy na blogach, więc pomyślałam : czemu nie ? I oto jestem. Myślę, że mój blog będzie cieszył się dużą oglądalnością i zainteresowaniem z Waszej strony. 
Mam zamiar umieszczać tu swoje recenzje wybranych produktów kosmetycznych (i nie tylko), może czasem pokażę jakiś makijaż czy fryzurę. Mogę również na prośbę dodawać wskazówki i porady jak coś zrobić z mojego punktu widzenia. Nie przewiduję outfitów (czy jak to nazywacie). 
Gorąco zapraszam do odwiedzin ! Już niebawem ruszamy :)
Pozdrawiam, charlotte. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety