środa, 11 lipca 2012

Little Red Dress, czyli mój nowy zapach

Cześć kochane dziewczyny i chłopaki ! :)
Dziś pierwsza recenzja.
Przyszedł do mnie wczoraj mój nowy, codzienny przyjaciel, którego nie umiałam
się doczekać.. :)


Woda toaletowa firmy Avon polskiej produkcji. Flakon mieści w sobie standardowe 50 ml pięknej nuty zapachowej, która kryje w sobie cudowne połączenie trzech nut : 
nuta głowy : malina, śliwka, owoce cytrusowe
nuta serca : róża, jaśmin, konwalia
nuta bazy : drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo.

Zapach jest cudowny. Jest bardzo elegancki, zmysłowy, kobiecy i tajemniczy. Przede wszystkim : orientalny. To moja ulubiona szuflada zapachów perfum. 
"Czerwona sukienka" jest już moim trzeciem perfumem z tej kolekcji. Poprzednie : czarna i biała
okazały się równie fantastyczne. 
Zapach utrzymuje się na naszym ciele długo, flakon jest wygodny i bardzo przypadł mi do gustu jego
prosty, kwadratowy kształt. Dyfuzor nigdy mi się nie zaciął, rozpyla bardzo dobrze.

Można go kupić w promocji nawet za 45,90zł, ale głównie w katalogu jest za około 60zł. 
Moja ocena : 5/5.



A jak Wam podobają się perfumy z tej kolekcji ? Dajcie znać ;>

Będę już uciekać, pogoda zaczyna spłatać nam figle... Przynajmniej temperatura (jak dla mnie) jest już bardziej korzystna niż dotychczas. 
Mam już kilka produktów do pierwszego projektu denko, więc myślę, że niedługo się z Wami podzielę.
Buziaki, 
Charlotte. 



5 komentarzy:

  1. Czy dobrze Cię kojarzę? z Wizażu? ;>
    Ja bardzo lubię ten perfum, choć nigdy go nie miałam, moja przyjaciółka go ma :)

    Powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wszystko się zgadza ;>
      Nie dziękuję i zapraszam do mnie częściej ! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Z całej trylogii ten lubię najbardziej. Czarna i biała jakieś ciężkie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się. Swego czasu miałam chrapkę na duże opakowanie tego perfumu, ale póki co, ciągle trwam przy różanym flakoniku Kate Moss :)

      Usuń
  3. Mam 30ml czarną wersję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety