wtorek, 1 stycznia 2013

Nowa prostownica i sylwestrowe mani


Witajcie kochane :) Na początku pragnę życzyć Wam Szczęśliwego Nowego Roku,
aby był jeszcze lepszy od poprzedniego, pełen szczęśliwych chwil i miłości :)

Wczoraj w końcu zdecydowałam się na kupno nowej prostownicy,
za którą chodziłam już od dłuższego czasu. Nie mogłam się zdecydować,
jednak pod namową i z pomocą mojego Ukochanego padło na tą :


To moja pierwsza ceramiczna prostownica, wcześniej miałam zwykłą,
kupioną w Media Markt za jakieś 30 zł. Mam ją nadal, ale raz mi już wystrzeliła,
a jej płytki są tak zniszczone użytkowaniem, że nie mam ochoty już jej używać..
Oczywiście zostawiam ją sobie na czarną godzinę ;)


A w pudełeczku... 


Śliczna prostownica :) Wczoraj już wypróbowałam. Zrobiłam nią loki
i wyszły bardzo zachwycająco w kilka minut, naprawdę !
Trzymają się do teraz, więc to dobry wynik :) 
Pierwsze wrażenie ? Jak najbardziej pozytywne :)


Jeśli jesteście ciekawi, to mogę zrobić jej recenzję na blogu,
pokazać efekty przed i po używaniu na zdjęciach w różnych sytuacjach 
czy to prostowanie, loki, fale :) Napiszcie w komentarzach czy chcielibyście
takie coś poczytać to chętnie napiszę taką notkę :) 

Poniżej moje sylwestrowe mani :)



Buziaki, Charlotte :*


14 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie przeczytam o efektach używania tej prostownicy :-)
    Nigdy nie umiałam robić loków niczym innym niż lokówką..:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na YT jest pełno tutoriali jak kręcić loki prostownicą, więc polecam pooglądać. Mnie właśnie takie filmiki nauczyły to robić :)

      Usuń
  2. Ja naturalnie mam proste włosy, krecenie ich nie ma sensu, bo przy uzyciu duzej ilosci lakieru do wlosow wszlekie loczki i inne takie wytrzymuja... max 30-60min. I wlosy znowu są proste... Nienawidze ich za to! grrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używam prostownicy z remingtona i jestem zadowolona ;) sliczny lakier!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat nic po nich nie było :) do gustu z tej firmy najbardziej przypadł mi krem do rąk len :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zwykłą philipsa ze zmiennymi "końcówkami" czyli mogę karbować, prostować, różne rodzaje loków... Ale już od pół roku nie używana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używam takich 'narzędzi':-)
    Kolorek lakieru śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam prostownice ale nie używam bo nie mam czasu :( sliczne pazurki, z przyjemniscia obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrób tą recenzję :) Jestem ciekawa efektów "przed i po" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie, że o mnie nie zapomniałaś jeszcze :)
    Super ta prostownica :) No i czekam na recenzję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam prostownicy, ale efekty Twojej chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaję się na jakąś prostownicę Remingtona, ale moje sumienie bierze górę, powtarzając, że i tak nie będę prostować. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne masz pazurki :)
    Ja od 4 lat używam prostownicy GAMA - jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety