niedziela, 16 września 2012

Trochę prywaty i paznokcie GR 179 + 98


Cześć kochane dziewczyny i chłopaki ! Z racji tego, że ostatnio trochę
Was zaniedbuję a mam chwilę czasu, to znów z Wami jestem. 

Wczoraj pomalowałam paznokcie i wygląda to tak : 


Lakiery, których użyłam to : 


Jak wiecie bardzo lubię lakiery GR. Tych z serii Classic mam 3 sztuki -
ten na zdjęciu, krwisty czerwony i fioletowy, który już widzieliście również w połączeniu
z 98. Muszę przyznać, że obok serii Paris, ta seria jest moją ulubioną. 
Dużym plusem jest cena (3zł z groszami), wydajność i trwałość. 
Lakiery nie schną długo, mają fajną konsystencję i super się nimi pracuje. 
W przypadku tego koloru krycie jest dosyć słabe, ale nie ma się co dziwić,
ponieważ to bardzo jasny odcień. Pozostałe odcienie są super pod tym względem. 
Ja polecam tą serie w 100% ! :)



Szkoda, że weekend za chwilę się skończy. Czuję, że nie wypoczęłam
wystarczająco dostatecznie. Ten weekend był dla mnie wyjątkowo atywny,
ponieważ wczoraj 30 min. ćwiczyłam Killer'a z Ewą Chodakowską.


Było naprawdę intensywnie i dzisiaj mam zakwasy na pośladkach i łydkach.. 
Mimo wszystko - było warto i jutro robię kolejny trening.

Dzisiaj natomiast byłam całe popołudnie z chłopakiem w parku,
gdzie mieliśmy okazję nadrobić kilka zaległości, ponieważ w tygodniu
nie mamy możliwości żeby się spotykać.. 


+ mały bonusik specjalnie dla Was :*



Lubicie serię Classic z Golden Rose ? 
Ćwiczycie z Ewą Chodakowską ? Pochwalcie się :D 



Buziaki, Charlotte :*

9 komentarzy:

  1. Śliczne paznokcie (jak zawsze) ;>
    + seria Classic z Golden Rose jest całkiem niezła, ale ma u mnie minus za trwałość i krycie :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczne paznokcie, ale tej serii GR nie lubię. Generalnie ciężko z GR by trafiło w mój gust z konsystencją, trwałością lakierów.
    Pięknie wyszłaś na tym bonusiku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię lakiery GR :) kiedyś chwilę ćwiczyłam z Ewą, ale skończyłam, leń :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam płytę Ewy, ale mobilizacji mi do ćwiczeń brakuje;), kiedyś trzeba będzie nad tym popracować:)

    Czy mogłabyś wziąć udział w konkursie u mnie na blogu? Byłabym wdzięczna, ponieważ to bardzo mi pomoże w rozwinięciu bloga;). Mam nadzieję, że jako blogerka mnie zrozumiesz.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te lakiery :) ale ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję ćwiczyć z Ewką, ale nie mogę się zebrać:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ty ładna ;). Świetne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety