niedziela, 6 października 2013

Essie, Russian roulette


Pisałam Wam ostatnio o promocji w Hebe z okazji
Dnia Chłopaka. Można było wziąć dwa lakiery Essie w cenie
jednego, więc okazja była super. Oczywiście skorzystałam
i dzisiaj pokażę Wam jeden z łupów (spokojnie, drugi też pokażę :P).


Przed Wami Essie, Russian roulette :) Szukałam ostatnio jakiegoś interesującego
czerwonego lakieru, który nie będzie ani za ciemny, ani za jasny wpadający
w pomarańcz. Ten okazał się być idealnie tym, którego szukałam.

Lakier zamknięty jest w eleganckiej, szklanej buteleczce, która jest kwadratowa.
Dostajemy 13,5ml produktu, więc bardzo dużo. Mam nadzieję, że go wykorzystam. 
Niestety nie zrobiłam zdjęcia pędzelkowi, który jest szeroki, okrągło ścięty, co jest
po prostu rewelacyjne. Lakier nie wylewa mi się na boki i dociera dokładnie tam, gdzie
chcę. Konsystencja jest w sam raz. Krycie oceniam na dobre w kierunku mocnego, 
u mnie potrzebne były dwie cienkie warstwy by kolor był głęboki i bez prześwitów.

Jeżeli chodzi o trwałość - gdyby nie moje rozdwajające się paznokcie, lakier spokojnie 
przetrwałby tydzień. Nie wiem czy to zasługa top coatu, czy on po prostu jest taki
trwały, ale jak dla mnie rewelacja. 

Jak już wspomniałam w tym zestawie lakier świetnie się trzymał, a paznokcie pięknie się
błyszczały :)

Poniżej kilka zdjęć lakieru na moich paznokciach :

Podsumowując : 
To mój pierwszy lakier tej firmy i szczerze mówiąc, głęboko się w nim zakochałam.
Odcień czerwonego jest po prostu piękny i nasze dłonie wyglądają zarówno elegancko
jak i seksownie. Świetny pędzelek i odpowiednia konsystencja zapewniają nam
równomierne rozprowadzenie produktu na naszym paznokciu, bez smug, bąblów,
zacieków. Szybko wysycha i pięknie się błyszczy nawet bez topu.

Cena w Hebe to 31,90. 



P.S. Znacie ten top coat na zdjęciu firmy Sephora Gel Effect ? ;)


Charlotte

21 komentarzy:

  1. przepiękmy kolor!!! :) że też przegapiłam tę promocje :( bede czyhać na następne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaki żywy kolorek :)) Masz przepiękny kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kolor! Masz cudowne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier Essie ♥ Piękny kolorek :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokcie idealne - no po prostu pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. essie mi sie marzy ale jak narazie nie uzywam lakierów bo moje paznokcie mają ciężki okres;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje też nie są w najlepszym stanie, strasznie się rozdwajają i powinny mieć kurację Evelinem, ale jak tu się oprzeć, kiedy taki lakier patrzy na mnie z kosmetyczki ? :(

      Usuń
  8. śliczny kolor i w butelce i na paznokciu <3 taka czerwień to klasyk.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor zawsze określam jako czerwień Marylin Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze slyszalam o tej firie, teraz juz przeknalas mnie z emusze sprobowac :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam :) Szafy Essie znajdziesz w SuperPharm i Hebe :)

      Usuń
    2. Są dostępne w hebe?! A to się mile zaskoczyłam, przy najbliższej okazji na bank się tam mocniej rozejrzę! :-D

      Usuń
  11. Jeju kolor czerwieni jaki szukałam :) oj niedługo odwiedzę SuperPharm koniecznie :) ps masz piękną płytkę paznokcia :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety