sobota, 24 sierpnia 2013

Moje ulubione aplikacje na Android


Czyli post zupełnie niekosmetyczny. Miałam pokazać Wam paznokcie,
napisać recenzję, ale... Od wczoraj wzięło
mnie na instalowanie i poznawanie nowych aplikacji na moim telefonie
i postanowiłam pokazać Wam moje ulubione i najczęściej używane.
Jesteście ciekawe ? 




Tutaj widzicie trzecią stronę mojego hm. pulpitu ? Znajduje się tutaj menadżer zadań,
a także aplikacje, które chcę mieć szybko pod ręką bez szukania w pełnym menu. 



Jest to to GG, moja nawigacja Sygic, Facebook, Instagram, a także nowość
- Flower Calendar, czyli taki nasz kobiecy kalendarzyk, który pokazuje nam
w którym dniu cyklu jesteśmy, a także oblicza i wskazuje przewidywany dzień,
w którym mamy dostać okres.. ;) Kiedy to następuje zamiast kwiatuszka
pada deszcz.. :P Dobra rzecz dla osób, które tak jak ja nieraz zapominają zaznaczać
takich rzeczy w kalendarzu.. ;)



Muszę przyznać, że bardzo lubię gry. Tutaj widzicie Cut the Rope oraz
Fruit Ninja, moje absolutne hiciory :P Polecam spróbować :) 
Jest także Aldiko, czyli aplikacja, dzięki której możemy czytać
książki na naszym smartfonie. Nie robię tego często, ale kilka książek już
tak przeczytałam. Nie bolały mnie oczy ani nic takiego, ekranu wielkiego
nie mam, a mimo to czyta się dobrze. Najbardziej podoba mi się to, że nie muszę
nosić książki w torbie, mogę czytać kiedy chcę :) 


Obok znajduje się Endomondo, którego używam głównie kiedy biegam.
Pokazuje ile czasu minęło i jaki dystans przebiegłam. Lubię sobie porównywać
moje osiągnięcia, a także pomaga mi to w kontrolowaniu czasu.

Na ostatniej stronie znajduje się gra Jewels Saga. Swego czasu bardzo mnie
wciągała, ale bywa też irytująca i powoli zaczynam coraz rzadziej w nią grać.

Android Weather czy Accu Weather (jak kto woli) to kolejna moja nowość.
Lubię kontrolować stan pogody i wiedzieć jaka będzie kolejnego dnia,
bo pomaga mi to zaplanować, co będe robić w danym dniu. 


Ostatnia aplikacja to Plan lekcji. Bardzo dobra aplikacja
dla uczniów i studentów. Plan lekcji mamy zawsze przy sobie, a nawet
możemy dodać tam plan naszej przyjaciółki, chłopaka by mieć wszystko
pod kontrolą ;) Aplikacja ma możliwość notatek, ustawienia godzin lekcyjnych
oraz wpisywania swoich ocen z danego przedmiotu, co jest dla mnie super
zaletą. Liczy także średnią ;) Jestem pewna, że świetnie się sprawdzi
w tym roku szkolnym.


Oprócz tego korzystam także z YouTube w moim telefonie
kiedy chcę na szybko coś zobaczyć czy przesłuchać.


A także regularnie korzystam z przeglądarki by być na bieżąco
z moją pocztą e-mail i z Wami :)



A jakie są Wasze ulubione aplikacje na Android ?
Chętnie się dowiem !



Charlotte

5 komentarzy:

  1. ja jestem bardzo do tyłu z techniką

    OdpowiedzUsuń
  2. O, Flower Calendar, ciekawa sprawa:)
    Ja jeszcze mam SoundHound :) - jak jestem gdzie w sklepie, samochodzie, pubie... i uslysze fajną piosenkę, a nie mam pojęcia co to za utwor i kto to śpiewa, to włączam tą aplikację, daje jej chwilkę na "wsluchanie się" i po 30sek pokazuje mi tytuł i wykonawcę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post :) Też mam Fruit Ninja, a oprócz tego: Angry Birds, Latarke, Pou, słownik angielski i niemiecki, Hill Climb Racing, Wisielec, ColorNote, Stoper, Dowcipy XXL, Wizaz, KWC, SP, Instagram i właśnie sobie ściągnęłam Plan Zajęć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o czymś takim jak Flower Calendar :D Ale generalnie mi się raczej nie przyda przy tabletkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety