niedziela, 16 czerwca 2013

Neonowa kreska z Wibo


Cześć dziewczyny :) niedawno kupiłam niebieski eyeliner
z Wibo, za którym strasznie się nachodziłam. Co weszłam do Rossmana,
to go nie było.. Aż tu w końcu proszę, jest :) Więc kupiłam.


Opakowanie jest standardowe dla eyelinerów z Wibo, pędzelek jest
ten sam co w czarnym. Kosztował niecałe 10zł. :)

Opakowanie prawie oddaje kolor eyelinera. Mnie się kojarzy z niebieskim
atramentem do pióra, nie wiem dlaczego, bo to raczej nie ten sam kolor :P

Zobaczcie jak się prezentuje.


Eyeliner zarówno jak jego czarny brat (:P) jest trwały, trzyma się cały dzień,
jest wydajny i dobrze się go zmywa. 
Niestety jest jedno ale...

P.S. jak mój nowy kolor włosów ? ja jestem zakochana <3
Aby uzyskać taką kreskę jak na zdjęciach musiałam namalować aż 
3 warstwy ! Wibo bardzo mnie tym rozczarował. Nie wiem czy to ja coś robię
źle czy mam felerny egzemplarz... Pierwsza warstwa strasznie prześwituje,
w miejscu ruchu pędzelka jest biała linia, którą muszę dziwnymi sposobami wypełniać...
Mimo wszystko, efekt mnie powala i cieszę się, że go zdobyłam.


Jak Wam podoba się taka kreska na powiekach ? :)

Charlotte

12 komentarzy:

  1. kolor ekstra:) Pasuje Ci kolor włosów);)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kolor jest prześliczny, intensywny błękit,
    piękna kreska. kolor jest genialny.,

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kreska:). Ty Kusicielko!:D Dziś pobiegłam do Rossmanna po ten eyeliner, i jestem jego szczęśliwą posiadaczką :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze takiego nie miałam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, idealnie na lato!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż, ja bym raczej takiego nie nosiła, ale... Kolor ma piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda, ja preferuję tylko czarne kreski - nie jestem taka odważna, ale u kogoś bardzo mi się podobają :) A ten kolor...PRZEPIĘKNY! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczny kolorek tego eyelinerka!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety