środa, 6 lutego 2013

Niekosmetycznie : Latte w domu bez ekspresu z Mokate



Cześć moje kochane :) Dzisiaj nieco niekosmetycznie..
Mam dzisiaj jakiś okropny dzień. W szkole nic mi się nie udawało,
dostałam pałę z matmy i szczęścia na fizyce niestety również mi zabrakło :(
Pechowy dzień. Wy też tak macie ? 

Postanowiłam dać uszy do góry i jakoś sobie to zrekompensować.
Będąc ostatnio w Tesco wpadłam na promocję Mokate.
Jest to zestaw 5-ciu zaszetek kawy latte ze szklanką gratis za jedyne niecałe
13zł. Kocham kawę, więc kupiłam zestaw :) Dopiero dzisiaj go otworzyłam
i zabawiłam się w robienie latte, co sprawiło mi wiele radości,
a i humor od razu mi się polepszył :) 


Z drugiej strony instrukcja :


Można również skorzystać z wersji video :)


A oto co mi wyszło :D

Niestety nie udało mi się uzyskać 3 warstw :(



W Tesco powinna być jeszcze ta promocja, więc polecam spróbować :)
Teraz uciekam malować pazurki :) 

Charlotte

15 komentarzy:

  1. Mmm uwielbiam kawę pod każdą postacią :P

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam wygląda smakowicie, nie pije kawy ale tej chętnie bym spróbowała
    w wolnej chwili zapraszam do siebie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi :) pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Jednorazowe opakowanie kosztuje ok. 4zł, więc chyba lepiej kupić zestaw.. ;)

      Usuń
  3. Zostałaś nominowana: http://frozenmalibu.blogspot.com/2013/02/tak-przy-czwartku.html
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Tag'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) postaram się odpowiedzieć na dniach :)

      Usuń
  4. Próbowałam kiedyś zrobić ładne latte z pianką dla mamy, ale nigdy mi nie wychodziło takie jakie chcialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na YT są tutki jak można zrobić, ja skorzystałam i później mi nawet wyszło :D

      Usuń
  5. Kawa to chyba najlepsze co może być na poprawienie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też :) lubię próbować nowe smaki kaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglada apetycznie! :)
    pianka jest najlepsza w calej tej kawie :]

    pozdrawiam!
    obserwuje i zapraszam do mnie na cos do kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety