piątek, 23 listopada 2012

Kolejna nominacja do Liebster blog


Cześć dziewczyny ! :) Dostałam kolejną nominację
tym razem od Christabell, więc szybko biorę się za odpowiedzi :) 

"Nominacja do Liebster Blog jest przyznawana przez innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie."



Pytania, które otrzymałam : 

1. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?

Czytam książki, spotykam się z przyjaciółmi/chłopakiem.

2. Najbardziej nie lubisz...?

Zimy.

3. Noc czy dzień?

Dzień.

4. Wakacje w górach czy nad morzem?

Nad morzem.

5. Twoja ulubiona książka?

Mam ich wiele, ale aktualnie ,,Pięćdziesiąt twarzy Greya", ,,PS Kocham Cię"

6. Jakiej muzyki najchętniej słuchasz?

Rock, pop

7. Kino czy teatr?

Kino.

8. Co najbardziej cenisz u innych?

Szczerość.

9. Kawa czy herbata?

Herbata.

10. Co chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić?

Moje lenistwo.. ;)

11. A co najbardziej w sobie lubisz?

Poczucie humoru. 



Nie będę wyznaczać kolejnych blogów i zadawać pytań, 
bo niedawno to uczyniłam :)


Pozdrawiam, Charlotte





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za każdy dodany komentarz i miłe słowo.
Na pewno odwiedzę Twojego bloga.
Na każde zadane mi pytania odpowiadam pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Etykiety